13 Eylül 2014 Cumartesi

Kepenekler Aşağı

Evet millet, kapatıyoruz. Aslında biraz da malumun ilanı ama son bir yazı yazmak gerek. Her ne kadar geç kalmış olsak da. İşler pek beklediğimiz gibi gitmedi. Gruptan istediği yeri kazanan yok, hatta seneye hazırlanacak arkadaşımız var. Kısa yayın dömeminde bize destek olan değerli okuyucularımıza çok şey borçluyuz. Emin olun o pazar akşamları için çektiğimiz her cefa sizin ilginiz ve dostluğunuz yanında önemsiz kaldı . Çok eğlendik çok zorlandık, bazen başardık bazen başaramadık. Ama bu grup laf arasında sohbet ederken kuruldu neredeyse, geriye dönüp bakınca koltuklarımız kabarıyor, çünkü hiç kolay iş değilmiş. Tekrar başlamayı denerken  hepimiz fark ettik bunu. Tekrar ilginize ve anlayışınıza teşekkür ederiz. Blog kapanmayacak, müzik listesi gitmiş bloggerda kaydını bulamadım malesef. Hadi kalın sağlıcakla.

7 yorum:

  1. Deadman Wonderland ve Watashitachi no Shiawase na Jikan'ı sayenizde okudum. Diğerlerini de bekliyordum ama. Elinize sağlık katkılarınız için.

    YanıtlaSil
  2. bir umuttur geri dönmenizi bekliyordum ama olmadı valla çok üzüldüm

    gerçekten çok güzel işler başardınız sizlere tekrar teşekkür ederim

    bir gün geri gelmeniz dileğiyle emekleriniz için tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. eee naptınız mezun oldunuz mu asdsa

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Valla hepimiz mühendislik kazandık. Makine, uçak derken dağıldık. Kimi mezun oldu kimi son yılında uğraşıyor. Büyüdük.

      Sil
    2. afedersiniz
      manga trnin serileri silindi
      bende horimiya nın arşivi vardı
      yüklersem sorun olur mu?

      Sil
  5. Merhaba,
    Bir arkadaşımın önerisiyle keşfettim sizi, onun her konudaki (müzik,anime,manga,film,dizi..) zevkine çok güvenirim o yüzden gözüm kapalı yayınladığınız tüm serileri indirip okudum,gerçekten bu işi severek yaptığınız her yerden belli oluyor,çok samimi ve sıcak bir hava veriyorsunuz.O yoğun yaşamlarınızda vakit ayırıp emek verip bizi böyle güzel serilerle buluşturduğunuz için teşekkür ederim.
    Işığınızı bulmanız ve hiç kaybetmemeniz dileğiyle

    YanıtlaSil