25 Ağustos 2013 Pazar

Editörün Son Notları... (Şimdilik)

Evet, her şeyden önce sabırsızca bekleyenler için Horinin
15. bölümü;

 HORİMİYA 15

Maalesef durum düşündüğünüz gibi. Uzuun bir süre bu sayfada güncel yazısı yazamayacağız.  Biz bir grup 'liseli' olarak bu işe başladık. Kimliğimizi gizleme yoluna gittik çünkü lisede okuyunca bazı kimseler pek kaale almıyor. Önemli değil. Biz onlara da manga okutmak için kimliğimizi gizledik zaten. Seneye üniversiteli (olabilirsek:D) olarak karşınıza çıkmayı umuyoruz. Aramıza sonradan katılan değerli üyemiz hariç grup üyelerinin tamamı şu sıralar üniversite sınavlarına hazırlanıyor.
Böyle olması muhtemeldi zaten. Daha ilk başladığımızda bile en fazla yarım senemizin olduğunun farknıdaydık. Herkes özverili çalıştı, bir şeylerden vazgeçti ve sonunda kayda değer çalışmalar sunabildik. Su gibi akıp geçen zamanda pek çok kaliteli insanla tanıştık. Bu bizim bile ummadığımz kadar iyi performans ortaya koymamızın en büyük nedeni olsa gerek. Grubu yeni elemanlara devredebilmeyi amaçladık ama olmadı. Açıkçası aramıza katılmak isteyenler oldu. Fakat çoğu bugün varım dediği halde yarın öylece bırakıp gitti. Gitmeyip kalmak isteyenler de vardı. Onlara çok teşekkür ediyoruz. Ama itiraf etmeliyim ki epey sabır ve zaman isteyen yorucu bir iş bu. Çevirisinden, güncel yazısına kadar. Kimseden bu kadar zora katlanmasını isteyemeyiz. Yani buraya kadarmış. Umarız kayda değer bir mutluluk yaşattığımız insanlar vardır. Grupça sizlere teşekkür ediyoruz. Sağlıcakla kalın. Kendinize iyi bakın...

Çevirilerini editleyemediğim Angel Densetsu'nun çevirmeni 'tensai' den de ayrıca özür dilerim.

Sunguralp (Nabukadnezar)

High' tan

 Please tell me now what life is
Please tell me now what love is
Well, tell me now what war is
Again, tell me what life is


Selam olsun herkese...


5 yorum:

  1. Yapmış olduğunuz çalışmalardan dolayı teşekkür ederim gençler. Umarım istediğiniz bölümü kazanır ve hayatlarınıza sağlık,mutlu ve başarılı bir şekilde devam edersiniz.

    YanıtlaSil
  2. hocam yaklaşık 25 gündür internete giremiyorum arka arkaya gelen sebeplerden ötürü :/ önce evi taşıdığım için neti de nakil ettirdim, onu geç yaptılar, ondan sonra arıza çıkardılar 5 gündür de onla uğraşıyolar beceremediler hala. bu son ikisi 10 gündür devam ediyor. ondan önce de telefon hattıyla ilgili sorunlar vardı vs vs :D demek istediğim, deadman wonderland'ı sizden takip ettim ve bitirdim, bi teşekkür bile edemedim bütün bu kargaşadan ötürü :/ turknet beni çıldırtmaya devam ediyor da konu o değil :D neyse, teşekkürler diyorum :D belki de deadman wonderland için en çok bastıran benimdir heralde :D kapatmayın hocam ya. gidin gelin vs vs bişeyler yapın. "liseli" olayına da takmayın. ben de 22 yaşındayım, üni.de öğrenciyim, kendimce tek başıma anime çeviriyorum. ama liseli diyecek biri değilim ben. kısaca emekten anlarım :) bu yüzden takmayın diyorum. 1 ay sonra bekleriz :D (gerçi benim gelme amacım DW idi ama neyse :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dw'yi yapması çok zevkliydi. Ne sfx var ne de ağır clone :) Zaten yaparken okuma moduna girdiğim bile oluyordu :) Bir oturuşta bir bölüm yapıp ikinciyi temizleyerek kalkıyordum. Vaktim vardı o zamanlar. Ama ne yazık ki şimdi saat hesaplıyoruz, şurdan şu saaatte çıksam oh 30 dk kazandım diye :) Başımı yatağa koyabildiğim 5 dakkayı kar sayıyorum. İş epey ciddiye bindi anlıyacağın hocam. Yumurta dayandı :) Şu üni işlerini bir halledelim. Zaten grup dağılmadı yalnızca ara verdik. Geceli gündüzlü güncel veririz artık :) Verdiğin aralıksız destek için çok teşekkürler :)

      Sil
    2. aynen DW 'temiz' bir mangaydı :D göz yormayan :D ben de çoğu zaman çeviremediğim cümlelerde sıkılıyorum .s hatta gece yatmadan önce onla uğraşmışsam, 'acaba şu kelime ile nasıl olur?' diye diye uyuyamıyorum :D ertesi gün yemek yemeden daha çeviriye oturuyorum bazen :D ama işte sizin açınızdan büyümeye başlamanın sancıları bunlar :D biraz küçükken, 2-3 seri çeviriyodunuz, az kişi idiniz :D şimdi 1-2 tık büyüdünüz, hem koordinasyon, hem çeviri, hem edit, hem upload vs vs hepsi takip istiyor :D üni. işlerini halledin valla hocam :D manga dünyasına bi katkınız oluyor :D çok fazla çeviren grup yok bildiğim kadarıyla .s yorum yazanlara bile bakarsak, artışı az da olsa görürsün :D en korktuğum şey grupların dağılması. sadece çalışmadaki emek için değil, dostluklar için de. asıl ben teşekkür ederim çevirdiğiniz seriler için :D

      Sil