28 Nisan 2013 Pazar

Editörün Notları ...

Herkese merhaba;

Bölümlerden önce affınıza sığınarak yakındığımız bir konudan bahsetmek istiyorum.
Bu yaptığımız iş üç ayaklı bir tabure misali üç ana unsurdan oluşuyor: çevirmen, editör ve okuyucu. Bizim anlayışımıza göre bu üç unsur iletişim halinde olduğunda ortaya güzel çalışmalar çıkıyor ve okuyucu, işin en önemli kısmı. Kendimizi geliştirmemiz için sinizin fikirlerinizi, düşüncelerinizi, önerilerinizi bilmemiz önemli. İşte yakındığımız kısım burası. Kendimizi sizden mahrum hissediyoruz.(Yanlış da anlaşılmasın kimseyi düşüncelerini paylaşmaya zorlama hakkımız yok.)
Her ne kadar ziyaretçi sayısı ufak tefek fikir edinmemize yardımcı olsa da iletişime geçmek ayrı bir şey. Gerçekte, sizlerin düşünceleriniz bize ışık tutuyor, aksi halde bu iş karanlıkta duvar örmeye benziyor. Duvarcı ustasının bile yaptığı işin neye benzediği hakkında bir fikri olamıyor.
Özetle yorumlarınızı bekliyoruz. Hani kimseyi de zorlamıyoruz ama içinizden geçeni bizden esirgemezseniz gerçekten minnettar olururz. Bu kadar uzatıp sizleri sıkmak niyetim değildi fakat böyle oluverdi işte. Bağışlayın :)  Okuyan okumayan herkese teşekkürler.

Bölümler;

Ookami 8
Ookami 9

Deadman Wonderland 48

Defterde bu haftalık da bu kadar. Mutlu bir pazar günü dileğiyle iyi okumalar.


6 yorum:

  1. İnsan, her ne kadar severek de yapsa, bir yerden sonra teşekkür bekliyor, değil mi? :)

    İşinize diyecek lafım yok. Ben zevkle okuyorum. Teşekkürümü edip kenara çekileyim.


    (ve tekrar söylüyorum. playlistiniz harika :D )




    YanıtlaSil
  2. Bir zanaatkârı, yaptığı işin beğenilmesinden daha mutlu bir şey mutlu eder mi bilemiyorum ama siz yaptığınız işle beğeniyi hak ediyorsunuz. Hele ki çok sevdiğim DW'yi çevirerek :) Pek yorum yazmam ama yazdığınız bu güncel yazısından dolayı bu yorumu yazmakta sorumluluk hissettim.

    Çalışmalarınızı severek takip ediyorum ve devamını getirmenizi umut ederek kolaylıklar diliyorum. (Biraz uzun bir cümle oldu galiba :D)

    YanıtlaSil
  3. Bloga ilk girişimden sonra şu an gülümsediğim kadar mutlu gülümsememiştim. Evet haklısınız insan teşekkür bekliyor biraz. Teşekkürden çok boşa kürek çekmediğini bilmek, birini mutlu ettiğini bilmek istiyor. Fark edilmek istiyor. Öyle çok da kötü bir durumda değildim ama biraz duygusal yazmışım :D:D
    Bundan sonra güle oyanaya güncel yazısı okursunuz fazla da uzun olmaz :) Sonuçta gücümüzü sizden alıyoruz hepinize her zaman minnettarız :D

    YanıtlaSil
  4. DW şu an müthiş bir yerde tam da en güzel yerinde çevrisi kesilmiş. High sağolsun, o önerdi bunu yapalım diye öyle başladık. Bitmeye yakın zaten sanırım biz sonlandıracaz :)

    YanıtlaSil
  5. Güncel için tesekkürler.Şu Dwyi bir türlü okumaya fırsatım olmadı.17 Years Old That Summer Days Miracle'yi bekliyorum (su manganın adını yazmak bile baslı basına bir eziyet siz bunu nasıl cevirip editliyorsunuz :) )

    YanıtlaSil
  6. 17 Years hakkında geçen hafta yazmıştım. İngilizce çevirisi yapılmış ama editörünün sınavları varmış. O yüzden yayımlanamadı. Haftaya bakıcaz artık :) Editörüyle bir konuşuruz olmadı rica ederiz :D

    YanıtlaSil