7 Ağustos 2013 Çarşamba

Birlikte Nice Bayramlara !


Herkesin Bayramı Mübarek Olsun!

Hiç kendimden söz etmeden birkaç defa bazı bölümlere yaptığım yorumlardan tanıyorsunuz beni. İşte Tsunami karşınızda. Anime ve manga manyağı, anime izlemeden, manga okumadan duramayan ve izleyip okuyacak bir şey bulamayınca A'dan Z'ye animeleri sekmelerde açıp hepsini kontrol eden çevirmeniniz. Horimiya ile beraber Dendrobates'e de başladım. Herkesin okumasını tavsiye ederim. Her türlü mangaseverin ilgisini çekeceğinden şüphem yok. Çünkü mangada gizli istek uyandıran bir kişi var. Bu adam kim, kapasitesi daha nelere yetebilir, illa ki birileri bunu öğrenecek ama kimler olacak derken bölümler bitiverecek. Highnrise bana bu mangayı önerdiğinde okurken biraz yavaştım ama okumaya başlayınca yanlış hatırlamıyorsam 3-4 saatte güncele geldim. Horimiya romantik-komedi ayrı bir zevk. Dendrobates aksiyon olarak ayrı bir zevk. Bu iki manganın sizlere getirilmesinde rol oynadığım için çok mutluyum. Bu hafta farklı bir seri olan Angel Densetsu da geliyor. Başlarında biraz sıkılsanız bile bırakmayın. İlerleyen bölümlerde kendinizi okumaktan alıkoyamayacaksınız. Hmm... Peki bu kadar söz söylüyorsun ama bize kaç bölüm getirdiniz ondan haber ver sen diyeceksiniz. Biz de size 13 bölüm getirdik diyoruz. Elimizden bu kadarı geldi. Daha fazla bölüm vermek isterdik ama nasip değilmiş. Peki kaçar bölüm hangi mangadan? 

Buyurun Linkler ;


HORİMİYA


DENDROBATES


ANGEL DENSETSU


DEADMAN WONDERLAND


12 yorum:

  1. Emeğinize sağlık *-* 4 bölüm Horimiya beni çok sevindirdi.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık. Herkesin bayramı şimdiden mübarek olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol dostum senin de bayramın mübarek olsun.

      Sil
  3. Bayramınız mübarek olsun. Günceller için de çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık kardeşim :)
    Bayramın mübarek olsun :)
    Yeni serileriniz süper gerçekten :D

    YanıtlaSil
  5. elinize sağlık horimiya'yı merakla başladım ve gerçekten güzelmiş beğend,m teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol dostum diğer serilere de bak onlarda güzeldir :D

      Sil
  6. Hiromiya için çok teşekkürler ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Deadman Wonderland için teşekürler emeginize saglık :)

    YanıtlaSil
  8. ellernize saglık biraz geç oldu ama bide günceller hangi günler geliyo bilgilendirirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günceller genelde pazar günü gelir. Lakin bazen yetişmeyip çarşambaya sarktığı oluyor. Bu hafta da onlardan biri :)

      Sil