16 Haziran 2013 Pazar

DW53 ve Horimiya 3

Merhabalar,

Anlaştığımız gibi pazar gününde sizlerleyiz. Umarız gününüz iyi geçer.

Çarşamba günü veremediğimiz DW ve Horimiya'yı koyduk. Malesef ikisinden de birer bölümle idare edeceksiniz. İyi haber, her ikisinden de iyi bölümler olduğunu söyleyebilirim. Yalnız Monster bu güncele yetişmedi. Haftaya dershanelerin kursları da bitmiş oluyor. Sanırım Monster'ın 8 bölümlük ilk cildini tamamlarız. Bölüm rekorumuzu da artık aşmak istiyoruz. Bana ''Ctrl + '' kısayollarını ezberleten eski fareyi yeniledim bunun için.

Bu arada dün ve bugün sınava girmiş olan tüm arkadaşlarımıza başarılar dileriz.

Bu güncelden sonra aksilik çıkmaz ve değişiklik olmazsa pazardan pazara devam edilecektir.

Bölümler;
Horimiya-3

DW-53

Keyifli okumalar...

10 yorum:

  1. bölümler için çok teşekkürler:)1-2 bölüm hiç önemli değil hep olun yeter:D

    YanıtlaSil
  2. yu ar aaasııım :D devam beyler devam :D Allah inandırsın her gün bakıyorum yeni bölüm var mı diye :D anime sitelerine başlık açarsanız belki ordan adam toplayabilirsiniz. ya da linklerin önüne ad.fy falan kolaysanız 3-5 kuruş girer belki--dicektim ama baya bi tıklanması lazım .s bunun için 2 dediğimi de yapmanız lazım .s yani hem blogun reklamı, hem de para kazandıran reklam .s

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.
      İlkelerimiz çizgisiden sapmamak için en azından grup büyümediği sürece reklam almama kararı aldık. Açıkçası para kazanmak gibi bir derdimiz olmadı hiç. Zevkine yapıyoruz bu işi.
      Anime sitelerine reklam vermeye gelince, bildiğimiz sitelere reklam vermeye çalıştık. Yine de tık sayısı reklam miktarından çok koyulan bölüm sayısıyla orantılı ve tabi kaliteyle. :D Bir de asıl reklamı takipçilerin yapması gerek. :D:D

      Sil
  3. tamam bu işi para kazanmak için yapmıyorsunuz o belli ama en azından emeğin bir karşılığı olmalı. bi de tahminim öğrencisiniz. kendi gelirinizi çıkartırsınız belki :/ ama yetmez o ayrı çok tıklanması lazım. bi de yine tahminim 2 kişisiniz. en az 5-6 kişi olursanız, aynı anda 3-4 manga çıkartabilirsiniz. bu da daha çok tanınma ile paralel :D

    koyulan bölüm de benim dediğim işe geliyo işte :D yanı bi yandan da sizin dediğiniz işe :D büyük fansub->çok bölüm->çok tık->ad.fy reklamı

    mesaj alındı :D biz de reklam yapmalıyız :D ancak başlık açarsam site benimmiş, yetkili benmişim gibi olur :/ konu arasında size yönlendirim tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an 2 editör ve 5 çevirmen var. Okul döneminden dolayı biraz yavaştık bundan sonra hızlanmayı umuyoruz. Bir de şu tıklanma sayısıyla reklam alsak ayda 30 dolar anca :) Yani epey büyümek gerek.

      Sil
    2. Dostum şu anlık öyle bir planımız yok ama öyle bir plan yaparsak aklımızda bulunsun :D

      Sil
  4. ohh çok güzel bir pot kırmışım :P ikiniz cevap yazdığı için sizi çevirmen sandım ben .s benim için fark etmez ben deadman wonderland'ı takip ediyorum :D

    aynen dediğiniz gibi çoook büyümek gerek o iş için .s

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.Blogunuza DW sayesinde geldim ve Horimiya'yı çevirdiğinizi görünce sevinçten uçtum diyebilirim.Bize bu güzel serileri Türkçe okuma şansını verdiğiniz için teşekkür ederim ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür edriz :)
      Yakında başka projelere de el atacağız.

      Sil