7 Temmuz 2013 Pazar

Yeni Çevirmen, Yeni Editör.......Yeni Seri?

Merhabalar,

Bir pazar günü daha sizlerleyiz. Kısaca bir iki haftanın yol haritasını aktaralım. Bendeniz bugün tatile memlekete gidiyorum. Bu sebeple ben gelene kadar yani önümüzdeki iki hafta Horimiya'nın editörlüğünü yeni katılan editör arkadaşımız yapacak. Tam vaktinde editör ve çevirmen bulduk. Umarım hiç aksilik yaşanmaz da düzenli bölüm vermeye devam edebiliriz. Zaten yaşanmaz, arkadaş çok istekli. Deadman Wonderland'e gelince çevirmeni  tatile çıktı. Önümüzdeki hafta döner muhtemelen. En iyi ihtimalle sonraki hafta DW veririz gibi  görünüyor. Bu güncelde Monster yok, yine hafta ortası güncel vereceğiz sanırım :) Biz hiç fark etmiyoruz da epey sık güncel vermeye başlamışız :)
 Ben döndüğümde ise nasipse yeni çevirmen ve editör arkadaşlarımızla yeni bir seriye başlamayı umuyoruz. Hadi yine iyisiniz. Neyse çok uzatmayalım kalın sağlıcakla.

Bölümler;
Horimiya 7 & Horimiya 8

Watashitachi 4 & Watashitachi 5

Horimiya hakkında çevirmen notları...
Evet bugün de 2 bölümle sizlerleyiz. Ah günler ne hızlı geçiyor. Bu bölümlerde hep o güldüğümüz bölümler gibi değil. Ancak bu, bölümlerin kötü olduğu anlamına gelmiyor.  İkiside bir birinden güzel bölümler. Karakterlerin yüz ifadelerine bu bölümlerde dikkat edin. Çok şey yansıtıyorlar bence.
Keyifli okumalar dileriz...

2 yorum:

  1. işleri büyütmüşsünüz hocam hayırlı olsun :D her hafta yeni seri açıklıyorsunuz :D ++takip :D

    not; ben de tam deadman wonderland'ı soracaktım :D neyse bekleriz kazasız belasız gider gelir arkadaş inşallah :D

    YanıtlaSil
  2. iyi dileklerin için sağol dostum

    YanıtlaSil